aan het strand van Sihanoukville - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Marloesbiessen - WaarBenJij.nu aan het strand van Sihanoukville - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Marloesbiessen - WaarBenJij.nu

aan het strand van Sihanoukville

07 Februari 2016 | Cambodja, Preah Seihanouk

De volgende dag waren we al weer vroeg op de been. We hadden namelijk om 9 uur een bus naar Sihanoukville. Eerst waren we een beetje bang dat de bus niet zou komen. Aangezien we waren ergens afgezet met een tuctuc waar geen bus stond terwijl we al 20 min te laat waren. Maar gelukkig, na een tijdje wachten konden we een bus in. Ik zat naast een hele aardige man uit canada. De bus zat verder vol met locals die ons heel de tijd aanstaarde.

Na 6 uur rijden kwamen we aan in Sihanoukville. Gelukkig hadden we al een hostel geboekt en konden we daar zo heen met een tuctuc. Het hostel The led zepfyer (ofzo) was erg leuk, elke avond was er live muziek en de sfeer zat er goed in.

Nadat we daar aankwamen in ons schattige bungalowtje voor vier personen, gingen we gelijk naar het strand. Dit was alleen de straat uit, twee min lopen! 'S avonds hebben we geweldige pizza gegeten bij olive olive. Daarna zijn we in het hostel met wat andere gaan chillen. Toen het een uur of 11 was zijn we doorgegaan naar het strand waar we lekker hebben gedanst en gekletst. Het was er wel erg druk en mensen gaven vuurshows. Daarnaast werden vuurwerk en wensballonnen afgestoken. Waarschijnlijk omdat het Chinese nieuwjaar begonnen was.

Hierna gingen we slapen in ons leuke bungalowtje, die we deelde met een lief Marokkaans meisje.